veel inzicht
"Ik ben bewust geworden van mijzelf als professional en als merk. Nu ben ik klaar voor de markt en heb ik een sterke merkidentiteit staan.”
Helen’s klant CRO Forum wilde een nieuwe huisstijl met een logo, website en verschillende communicatiemiddelen. Een collega van Helen was bekend met het werk van Tim en zijn portfolio zag er mooi uit. Helen besloot een offerte aan te vragen.
“Tijdens de eerste sessie stelde Tim veel vragen om een goed beeld van de klantvraag te krijgen. Hij leidde de discussie en verkende samen met ons de woorden en beelden die bij de klant zouden kunnen passen.”
“Aan mijn klant presenteerde Tim zijn moodboards en vertelde daarbij hoe hij tot de voorstellen kwam. Dat hielp enorm bij het maken van een keuze. Vooral ook leuk om samen met de klant aan de tekentafel te zitten, met de papieren moodboards op tafel en een mooi gesprek over de verschillende richtingen.”
“Tim brengt veel ervaring aan tafel en dat vond ik fijn. Zijn aanpak is innovatief. Hij kwam echt tot de essentie en was in staat om dit vertalen naar een sterke merkidentiteit. Mijn klant was zeer tevreden over het resultaat en dat straalde ook op mij af.”