opdrachtgever
Rosanna Lieveld
merkidentiteit
ontwikkeling voor Rosannalie.com
Achtergrond
Rosanna Lieveld benaderde studioplay® met het verzoek om een merkidentiteit te ontwikkelen voor haar als virtual assistant. De eerste stap was een creatieve sessie geleid door Tim van Studioplay®, om de kernwaarden te ontdekken die Rosanna als persoon en ondernemer kenmerken.
Proces
Tijdens de creatieve sessie werden de kernwaarden van Rosanna geïdentificeerd. Vervolgens stelde Tim van Studioplay® drie moodboards samen waaruit gekozen kon worden. Op basis van deze moodboards werd de huisstijl ontwikkeld en werd gestart met het ontwerpen van haar website.
Fotografie
Om de website te voorzien van passende portretfoto's binnen de stijl van de moodboards, organiseerde Studioplay® een fotoshoot met fotograaf Hadewych Veys. De foto's zouden niet alleen de professionaliteit van Rosanna als virtual assistant weerspiegelen, maar ook haar persoonlijkheid en merkidentiteit overbrengen.
Naamkeuze
Als onderdeel van het proces werd Rosanna begeleid bij de keuze van haar bedrijfsnaam, waarbij uiteindelijk gekozen werd voor "rosannalie.com".
Resultaat
Dankzij de samenwerking tussen Rosanna Lieveld, studioplay® en fotograaf Hadewych Veys, werd een sterke en consistente merkidentiteit gecreëerd voor Rosanna als virtual assistant. Haar website, voorzien van portretfoto's die binnen de stijl van de moodboards pasten, vormde een professioneel en aantrekkelijk online visitekaartje. De keuze voor de bedrijfsnaam "rosannalie.com" benadrukte haar persoonlijkheid en maakte haar merk gemakkelijk herkenbaar voor potentiële klanten.
Fotografie Hadewych Veys