Bij Studioplay hielp ik Esther ontdekken wat haar professionele purpose is en creëerde ik samen met haar de visuele identiteit voor haar merk The Cultivist.

the cultivist

The Cultivist: Een Reis naar Professionele Ontdekking met Esther

Toen Esther bij studioplay® kwam, stond ze nog aan het begin van haar freelance carrière en had ze geen duidelijk idee van wie ze was als professional, laat staan een naam of merk voor haar bedrijf. Haar vraag was anders dan anders: ze wilde niet alleen een merkidentiteit, maar ook ontdekken wat haar professionele purpose was. Dit was een unieke uitdaging, omdat we geheel blanco begonnen.

Tijdens onze eerste studioplay® sessies bespraken we Esthers hele werkzame leven van meer dan 20 jaar. We keken naar wat haar energie gaf, waar ze positieve feedback op kreeg en wat haar talenten waren. Het resultaat: een muur vol met post-its met ideeën, talenten en ervaringen. Samen begonnen we deze te groeperen om een helder beeld te krijgen van wie Esther als professional is.

Het proces was intensief, maar gaf ook veel energie. Na elke sessie voelde Esther zich alsof ze een halve marathon had gelopen, maar ze vertrouwde erop dat het haar veel zou opleveren. Mijn aanpak om eerlijk te zijn en geen blad voor de mond te nemen, gaf haar stof tot nadenken en zorgde ervoor dat ze steeds bewuster werd van haar professionele identiteit.

Toen we bij de moodboards kwamen, was het direct duidelijk voor Esther welke richting ze op wilde gaan. Door mijn opmerkzaamheid en het goed luisteren naar haar, konden we elementen uit verschillende moodboards combineren tot een sterk en passend uitgangspunt.

Werken met studioplay® was voor Esther niet alleen een creatief proces, maar ook een vorm van persoonlijke coaching. Het resultaat: een merk en huisstijl waarmee ze verder kan groeien, genaamd The Cultivist. Elke stap in het proces heeft zich al dubbel en dwars bewezen.

Bezoek onze blog voor de nieuwste cases en updates van studioplay®

gerelateerde posts