Bij Studioplay® creëer ik krachtige visuele identiteiten die de visie en waarden van mijn klanten tot leven brengen, zoals bij het project voor Timpaan.

fortunapark

Urban Sync en studioplay® werkten samen om voor Timpaan een winnende visuele identiteit te creëren die de tender succesvol maakte.

Urban Sync speelde een sleutelrol in het verbinden van Timpaan, de opdrachtgever, met studioplay® voor een belangrijke tender. Samen met partners als Ouwehand Bouw & Ontwikkeling, AW Groep, Faro Architecten, ZUS [Zones Urbaines Sensibles], Juli Ontwikkeling, Merosch, Interregio Groep, KuiperCompagnons, Sweco, en Area of People, was het doel om een overtuigende visuele identiteit te creëren die de visie van het project duidelijk en aantrekkelijk communiceerde.

Urban Sync en studioplay® werkten nauw samen aan de ontwikkeling van moodboards, pictogrammen en illustraties die de waarden van het project, zoals duurzaamheid en gemeenschapsvorming, tastbaar maakten. Deze visuele elementen gaven het voorstel een menselijke dimensie en benadrukten de leefbaarheid voor toekomstige bewoners.

Dankzij deze samenwerking en de sterke visuele storytelling van studioplay® werd de tender succesvol gewonnen. De unieke identiteit gaf Timpaan’s voorstel een onderscheidende uitstraling, wat het consortium een duidelijke voorsprong gaf. Dit succes versterkte niet alleen de positie van Timpaan en Urban Sync, maar ook die van studioplay® in toekomstige projecten.

Bezoek onze blog voor de nieuwste cases en updates van studioplay®

gerelateerde posts